שירותי גבייה

גביית תשלום – שירות חדש לועד הבית!

ועד בית יקר,

אנו יודעים כמה זה מורכב לרדוף אחרי דיירי הבניין ותשלומי ועד הבית - תנו לנו לרדוף אחרי הדיירים בשבילכם!

אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים ולהצטרף לשירות בקלות.

פתרון יעיל וחסכוני אשר חוסך זמן יקר לנציגות ועד הבית, וחוסך לועד הבית לרדוף אחר תשלומי הדיירים.

חברתנו עוסקת בניהול ואחזקת מבנים החל משנת 2010. בזכות הניסיון הרב בגביית מיסי ועד בית בבניינים רבים, אנו מציעים שירות גבייה חדש אשר פותר את הרדיפה אחר הדיירים/ בעלי הדירות והתשלומים שלהם.

לשירותך מס' חבילות:

בסיס
כסף
זהב
עלות חודשית לנכס / דירה כולל מע״מ
12₪
16₪
20₪
גביית מיסי ועד הבית מדיירי הבניין
גביית מיוחדת
מכתבי התראה - עו״ד

מסמך זה, כולל טופס ההצטרפות, הינם בלתי נפרדים מתנאי השירות המלאים. 

העלות החודשית לבניין הנה מכפלה של המחיר לנכס כפול מס' הנכסים בבנין, לא כולל תוספות כגון איסוף שיקים ונושאים נוספים על פי תנאי השירות. עלות מינימלית לפי 25 נכסים

איסוף שיקים מתיבה שתותקן בבנין בתוספת 85 ש"ח כולל מע"מ לחודש לבנין. עבור עסקאות בכרטיס אשראי תנוכה עמלת סליקה

הליכים משפטיים בעלות מסובסדת כנגד דיירים חייבים

  • פרטי הבניין

  • פרטי נציגות ועד הבית

    בשם נציגות הבית המשותף, בעלי הנכסים ודיירי הבית המשותף, אני החתום מטה, מצהיר כי: *הריני רשאי לחתום על טופס הצטרפות זה בשם הדיירים, בעלי הנכסים והבית המשותף וזאת בהתאם להחלטה שנתקבלה כדין על ידי בעלי הנכסים בבית המשותף בהתאם להוראות חוק המקרקעין ותקנון הבית המשותף. * קראתי והבנתי את תנאי השירות במלואם * הריני מאשר את תנאי השירות במלואם * ברורים לי העלויות והחיובים השונים עבור שירותי החברה * ידוע לי כי ככל ולא יופסק השירות ע"י הנציגות ו/או החברה, השירות ישאר בתוקפו. * ידוע לי כי נדרש שיתוף פעולה של נציגות ועד הבית בהעברת נתונים וחתימה על טפסים נוספים בטרם יחלו שירותי החברה. * קישור לקובץ תנאי השירות המלאים נמצא בעמוד זה מטה
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
שאלות ותשובות

ריכזנו עבורכם מס' תשובות לשאלות נפוצות אשר נשאלות ע"י רוב לקוחותינו,
אם לאחר קריאת מסמך זה נשארתם ללא תשובות, נשמח לשמוע מכם ולענות על כל שאלה.

  • ניתן להוריד למחשבכם את תנאי השירות המלאים בקישור הזה >> או לפנות אלינו לטלפון 03-7320034, למייל office@nihulvaad.co.il או בווטס אפ, ותנאי השירות ישלחו אליכם.

פנו אלינו באחת מהדרכים הבאות ונדאג לשלוח אליכם טפסי הצטרפות לחתימה – מהיר ופשוט!

נבקשכם לשלוח לנו "דף קשר" של דיירי הבניין, סכום לגבייה, חובות דיירים וכו'
וזהו, התחלנו לעבוד 😉 

שירותי הגבייה שלנו הינם שירות ממוקד אשר מאפשר לועד הבית להיפטר מענייני הגבייה/ קבלות/ דוחות גבייה.

חברת ניהול מנהלת מול נציגות ועד הבית את כל ענייני הבניין כולל אחזקה, התקשרות עם ספקים וכו'.

השירותים שלנו מתאימים לבניינים אשר מעוניינים לנהל את הבניין כראות עיניהם או שפשוט מעדיפים לחסוך את עלויות הניהול ועדיין להיפטר מפעולת גביית מיסי ועד הבית.

תשלום בכרטיס אשראי

  • מסירת פרטי כרטיס אשראי טלפונית
  • תשלום באפליקציה
  • הו"ק חודשית בכרטיס אשראי תשולם באופן אוטומטי אחת לחודש

 

העברה בנקאית

  • העברה ישירות לחשבון ועד הבית ושליחת אסמכתא באימייל / פקס או בתיבת ועד הבית

 

שיקים

  • שיקים לפקודת ועד הבית ניתן להעביר באמצעות תיבת ועד הבית אשר תותקן בבניין (אם לא קיימת). תכולת התיבה נאספת אחת לחודש על ידי חברתנו.
  • שליחת שיקים בדואר


הפקדה

  • הפקדה לחשבון ועד הבית באחד מסניפי הבנק בהם מתנהל חשבון ועד הבית

סכומי מסי ועד הבית נקבעים על ידי נציגות ועד הבית. חברתנו מבצעת גבייה על פי הנתונים שמועברים אליה מנציגות ועד הבית. אנו ממליצים לקבוע את מסי ועד הבית לאחר עריכת תקציב ההוצאות כאשר חלק ממנו מיועד להוצאות שאינן צפויות וחסכון לקופת הבניין. בנוסף, מומלץ שיהיה סכום כסף בקופת ועד הבית אשר ישמש להוצאות לא צפויות. ניתן לקבל הכוונה וייעוץ מחברתנו בנוגע לקביעת מסי ועד הבית בבניינכם.

כלל הכספים אשר נגבים ע"י חברתנו מועברים לחשבון הבנק של ועד הבית

כרטיסי אשראי - חברת האשראי מפקידה ישירות לחשבון הבנק של ועד הבית את הכספים לאחר ניכוי עמלת סליקה. הכספים אינם עוברים בחשבון החברה.

שיקים - שיקים מתבקשים להירשם לפקודת ועד הבית. אחת לחודש מופקדים השיקים לחשבון ועד הבית

העברות בנקאיות והפקדות - הדיירים אשר מעבירים בהעברות או הפקדות, מונחים להפקיד ולהעביר ישירות לחשבון ועד הבית.

התשלום עבור שירותי הגביה נגבה באמצעות הו"ק מחשבון הבנק של ועד הבית.

לא, אין התחייבות וניתן להפסיק את השירות בכל שלב. נציגות ועג הבית מתבקשת להודיע לחברתנו טלפונית או בכתב על בקשתה להפסיק את השירות. השירות יופסק בתוך 30 ימים מיום הודעת הפסקת השירות.

אחת לרבעון ישלח לנציגות ועד הבית מס' דוחות:

  • דו"ח דיירים חייבים - מי חייב וכמה חודשים
  • דוח תשלומים - איך שולם ע"י כל דירה ומתי שולם
  • ניתן לקבל מידע נוסף כגון אלו פעולות בוצעו בגין דירה ספציפית או משלם בהו"ק וכו'

מסי ועד הבית נגבים עפ"י פרוטוקול גבייה אשר ידוע מראש ומפורסם לדיירים עם תחילת השירות. הפרוטוקול בנוי כך שככל שזמן החוב של בעל הנכס גדול יותר, כך פעולות הגבייה משמעותית יותר.

להלן מדרג פעולות הגבייה בהתאם לזמן החוב של הדייר:

אילו פעולות גבייה מבוצעות

 

הערות:

מדרג פעולות הגבייה משתנה מעת לעת  עפ"י שיקול דעת החברה. בדירות מושכרות, המדרג לחודשים 1-3 יופעל מול שוכר הדירה. עבור חודשים 3-6 יופעל מול המשכיר, בעל הנכס. ייתכן ופעולות הגבייה יבוצעו בהקדמה של חודש או איחור של חודש בהתאם לנסיבות של כל מקרה ומקרה. שיחות טלפוניות יבוצעו בהתאם לצורך ולשיקול דעת החברה. במרבית המקרים יבוצע טלפון אחד בלבד לאחר 5 חודשי חוב. מרבית פעולות הגבייה יבוצעו עד ל- 20 בכל חודש. המדרג המופיע מעלה מותאם לדירות בשכירות, במידת הצורך ניתן להקדים את מדרג פעולות הגבייה בחודש אחד, במקרה של בעל נכס המתגורר בנכס. הליכים משפטיים ייחלו רק לאחר אישור נציגות ועד הבית וחתימה על ייפוי כח לעו"ד לביצוע הפעולות.

הליכים משפטיים יחלו כנגד בעלי נכסים חייבים לאחר אישור נציגות ועד הבית ובהתאם לתנאי השירות ולמדרג פעולות הגבייה.

כן, ישנה עמלת סליקה על כספים אשר נגבים בכרטיס אשראי.

עמלת הסליקה מנוכה מהכספים אשר מועברים ע"י חברת האשראי לחשבון ועד הבית. עמלת הסליקה אינה חלק מתשלום עבור שירותי הגבייה ואינה כלולה בעלות שירותי הגבייה המופיעה בטופס ההצטרפות. עמלת הסליקה על מרבית העסקאות כיום המבוצעות ע"י חברתנו הינה 1.3%+ מע"מ. הניכויים מהכספים אשר ייגבו בכרטיסי האשראי ע"י חברת האשראי הינה עפ"י תנאי השירות של חברת האשראי.

השאירו פרטים
וניצור קשר בהקדם
צרו קשר
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
פתיחת שיחה
שוחחו עימנו
שלום לך,
כיצד נוכל לעזור?