תנאי השירות

חברת ניהול לבניינים שבהם לאף אחד אין זמן להיות ועד הבית

 

גרסה: 1.3 עדכון 29.1.2025

תנאי שירות - שירותי ניהול ואחזקה לבית משותף – חברת ניהול תחת נציגות ועד בית ללא מינוי החברה כ"מתחזק"

להלן מפורטים תנאי השירות על פי הם יינתנו השירותים:

הגדרות:

דרור מיכאלי ניהול ואחזקה בע"מ (להלן: "החברה")

נציגות ועד הבית, נציגי הבניין ,  חברי ועד הבית, ( להלן: "הנציגות")

חשבון הבנק אשר משמש את הנציגות לכל צרכי ניהול הבית ו/או שירותי תוכנה "ארנק דיגיטלי" עם או בלי חשבון בפועל (להלן: " חשבון נציגות")

מסמך אשר מאשרר הסכמה שהתקבלה ע"י 51% מבעלי הנכסים בבניין ו/או פרוטוקול אסיפת דיירים (להלן" הפרוטוקול")

בעלי דירות , בעלי נכסים ,  שוכרים, חליפיהם, מי מטעמם  (להלן: "הדיירים")

בעלי נכסים שחייבים מיסי ועד בית ו/או גבייה מיוחדת (להלן : "דיירים חייבים")

מיסי ועד בית , תשלום קבוע כהשתתפות בהוצאות השוטפות או מיוחדות (להלן : "מיסי ועד הבית")

גבייה מיוחדת , תשלום הנדרש מעבר לתשלום הקבוע והשוטף/ מיסי ועד הבית מדיירי הבניין, (להלן: "גבייה מיוחדת")

פלטפורמה אינטרנטית ייעודית לביצוע תשלומים , תקשורת וקבלת מידע מול החברה (להלן: "האפליקציה")

מפרט כללי של שירותי החברה המופיע בדרך כלל במסמך הצעת המחיר שכותרתו - פירוט שירותים כללי - נספח א' (להלן: "פירוט השירותים")

מסמכי התקשרות – תנאי שירות אלו הינם חלק בלתי נפרד ממפרט השירותים , הצעת המחיר  וטופס ההצטרפות אשר חתום על ידי הנציגות  (להלן: "מסמכי התקשרות")

שירותים נוספים – שירותים אשר מסופקים ע"י החברה עבור הנציגות ויחויבו מחשבון הנציגות אשר עליהם הופקה או תופק חשבונית מטעם החברה ו/או אינם מופיעים בהצעת המחיר ו/או מעבר לכמות היחידות אשר מצוינת בהצעת המחיר (להלן: שירותים נוספים)

תקציב הבניין – פירוט ההוצאות החודשיות והשנתיות של הבניין כולל סכום אשר מוקצה להוצאות שאינן צפויות אשר מאושר ומתקבל עפ"י החלטת הנציגות ממנו ניתן לגזור את מיסי ועד הבית לדיירים (להלן: "תקציב הבניין")

סכום ההוצאה המקסימלית שרשאית החברה להורות על הוצאתו בעד פעולה לביצוע אחזקה תקינה ללא אישור הנציגות ו/או שאר בעלי הנכסים– (להלן: "הסכום שאושר ").

מובהר כי ככל וחרג הסכום מעבר לרף המינימלי בטופס ההצטרפות, יחוייב בקבלת  אישור הנציגות, בכפוף להוראות הדין, וזאת טרם הוצאתו.

חברת אשראי / סולק / מאגד אשראי / ו/או כל גוף שלחברה ישנו סיכום סליקת תשלומים בכרטיסי אשראי עמו – (להלן: "ספקית האשראי")

תשלום חודשי עבור שירותי החברה בהתאם להצעת המחיר בצירוף שירותים נוספים שיסופקו ע"י החברה מעת לעת (להלן: "התמורה החודשית")

תשלום של מיסי ועד הבית בהו"ק באשראי ו/או תשלום בהו"ק בנקאית ו/או תשלום בתשלום אחד לשנה שלמה מראש בהעברה בנקאית או בכרטיס אשראי (להלן: "תשלום אוטמטי")

פעולת תפעול ו/או מענה לפנייה ו/או עד ל10 דק' עבודת משרד ו/או מענה של איש האחזקה כהגדרתה בתנאי השירות מטה (להלן:"פעולת תפעול")

עובד/ספק מטעם החברה שיבצע תיקונים קלים/ טיפול ושירות לקוחות בנושאי אחזקה בבניין בהתאם לקריאה/ דרישה. שירותו ייספר עפ"י זמן עבודה בפועל בבניין בהתאם להצעת המחיר ומחירון החברה. (להלן: "הנדימן")

 

  • שירותי החברה – תנאים סייגים הערות והגבלות
    • השירותים אשר יסופקו לנציגות הינם בהתאם להצעת המחיר ותנאי השירות בלבד.
    • תדירות השירותים, הערות, תנאים והגבלות נוספים מעבר לכתוב בתנאי שירות אלו יופיעו בהצעת המחיר וטופס ההצטרפות.
    • אופי מתן השירותים ודרכי מתן השירותים שאינם מופיע בהצעת המחיר וטופס ההצטרפות באופן ספציפי נתון להחלטת החברה בהתאם לשיקוליה ועשוי להשתנות מעת לעת בהתאם להחלטת החברה. לדוגמא: מועדי תיקונים ו/או ביקורים, פעולות ההנדימן, אופן גביית מיסי ועד הבית, אופן מענה לפניות , וכו'.
    • החברה מספקת שירותים נוספים אשר אינם מופיעים בפירוט השירותים ובהצעת המחיר אשר יתמחרו בנפרד בהתאם להחלטת החברה ו/או מחירון החברה.
    • שירותים/ פעולות אחזקה אשר נדרשים לתחזוקה תקינה של הבניין הינם באחריות בעלי הנכסים ונציגות ועד הבית. החברה מתפעלת ומספקת פעולות אחזקה בהתאם להנחיות נציגות ועד הבית ובהתאם לתנאי השירות והצעת המחיר בלבד.
    • למען הסר ספק החברה אינה אחראית על שירותים ו/או פעולות אחזקה שאינם ניתנו ע"י החברה.
    • תשלומים באשראי נושאים עמלה בהתאם לסיכום החברה עם ספקית האשראי. עמלת האשראי מנוכה מהזיכוי עבור מיסי ועד הבית אשר מגיע לבניין מספקית האשראי.
    • אמצעי תשלום עבור מיסי ועד בית שיתקבלו הינם כרטיס אשראי, העברה בנקאית ,הו"ק בנקאית – לא יתקבלו שיקים/ מזומן.
    • הנחות מיסי ועד הבית בהתאם למופיע בהצעת המחיר  יינתנו עבור תשלום אוטומטי בלבד.
    • מענה במקרים דחופים – ישנו מוקד אנושי שלוקח הודעות במקרים דחופים. הודעות אלו נשלחות לכונן אשר יגיב להודעה בהתאם לצורך בתוך 4-8 שעות מרגע קבלת ההודעה, טיפול לאחר שעות העבודה בהתאם לתנאי השירות. הטיפול במקרים דחופים הינו תלוי מקרה בהתאם להחלטות הנציגות ו/או זמינות בעלי המקצוע ו/או תנאי המקרה ו/או בהתאם להחלטת החברה.
    • לחברה אין ולא יתקיימו יחסי עובד מעביד מול קבלני משנה מטעם הנציגות ו/או עובדים שכירים של הבית המשותף ככול שקיימים כאלה. 
    • החברה שומרת לעצמה את הזכות לחסימה/ אי מענה / אי יצירת קשר עם דיירים בבניין בעקבות נושאי אלימות / התנהגות לא הולמת , הטרדה ובהתאם לשיקול דעת החברה.
    • הליכים משפטיים כולל הגשת תביעות , מסירות משפטיות אינן כלולות בהצעת המחיר ויתומחרו בנפרד ע"י עו"ד.
    • במידה ובוצע שימוש בפחות יחידות מהכמות בהצעת המחיר לא יבוצע החזר.

 

  • הגדרת פעולת תפעול משרד / פעולת תפעול אחזקה
    • כל פעולה אשר תבוצע מטעם החברה עבור הבניין ו/או הנציגות תספר כפעולת תפעול / משרד או אחזקה.
    • פעולת תפעול תיספר כפעולה אחת עד למקסימום 10 דק' עבודת משרד ו/או מענה איש אחזקה.
    • מענה לפנייה של דיירי הבניין / נציגות ועד הבית
    • כל פעולת התנהלות מול בעלי הנכסים / דיירי הבניין / נציגים מטעמם
    • החברה תספור פעולות תפעול בהתאם לשיקול דעתה ונהלי החברה מעת לעת במקרים שיראו לנכון מנהלי החברה.
    • מענה לאחר שעות העבודה (לאחר השעה 16:00 ) / פגישות לאחר שעות העבודה - כל 10 ד' ייחשבו כ2 פעולות תפעול , בחג ושבת ייחשבו כ3 פעולות תפעול.
    • חריגה מכמות פעולות התפעול תחויב אחת לחודש.
    • במידה וחישוב הפניות החודשי בהתאם ליחס הפניות המופיע בטופ ההצטרפות אינו עגול , יעוגל המספר כלפי מטה או מעלה (מעל 0.5 כולל יעוגל כלפי מעלה מתחת ל0.5 יעוגל כלפי מטה)

 

  • תמורה חודשית ותשלום התמורה החודשית
    • התמורה החודשית תשולם לחברה בהרשאה לחיוב חשבון כל חודש בחודשו לא יאוחר מהעשירי לכל חודש שבשלו ניתנים שירותי החברה.
    • הנציגות ובעלי הנכסים לא יהיו רשאים לקזז כל תשלום מהתמורה החודשית לה זכאית החברה.
    • התמורה החודשית אשר מפורטת הצעת המחיר הינה כוללת מע"מ. במידה ויהיה שינוי עפ"י החלטת מוסדות המדינה על שינוי שיעור מס ערך מוסף, סכום התמורה החודשית ישתנה בהתאם.
    • התמורה החודשית תהיה צמודה למדד המחירים לצרכן אשר מפורסם ע"י הלמ"ס ותתעדכן אחת לשנה.

 

  • תקופת ההתקשרות
    • תקופת ההתקשרות הינה החל מהתאריך שצוין בטופס ההצטרפות אשר נחתם ע"י הנציגות .
    • ההתקשרות הינה בתוקף כל עוד לא הופסקה ההתקשרות ע"י מי מהצדדים. סיום ההתקשרות הינו בהודעה כתובה ע"י כל אחד מהצדדים. מהצד הבניין הודעה של ועד הבית ו/או פרוטוקול חתום ע"י מעל למחצית מבעלי הנכסים בהתראה של 90 ימים מראש.
    • לחברה תינתן האפשרות להודיע על הפסקת שירות מטעמה באופן מיידי במקרים חריגים (איומים, הליכים משפטיים, נושאי אלימות) בהתאם להחלטת החברה.

 

  • מחירון שירותים/פעולות – לא כולל מע"מ
    • פעולת תפעול משרד ו/או פעולת תפעול אחזקה בהתאם – 38 ₪
    • הנדימן שעת עבודה מעבר להקצאת שעות בהצעת המחיר – 600 ₪
      • הגעה לבניין לאחר שעות העבודה במקרים במכפיל 2 משעת עבודה רגילה
      • הגעה בחגים / שבתות במקרים דחופים – במכפיל 3 מעלות שעת עבודה רגילה
    • החזר הרשאה לחיוב חשבון – 50 ₪
    • גבייה מיוחדת – 500 ₪ (בנוסף לפעולת תפעול)
    • חוב לחברה מעל לחודש 2% על גובה החוב לכל חודש איחור, גם העמלה על החוב צוברת 2%. מעל ל3 חודשים חוב תתווסף הצמדה לחוב בכל חודש.
  • שינויים בתנאי השירות
    • תנאי השירות ומחירון החברה ישונו מעת לעת בהתאם לצורך ועפ"י החלטת החברה.
    • הודעות בעת שינוי תנאי השירות ימסרו לנציגי הבניין ע"י הודעה באחד מהאמצעים האלקטרוניים עפ"י שיקול דעת החברה (מסרון , מייל וכדומה) ויכנסו לתוקף בתוך 30 ימים מיום ההודעה.

 

 

 

השאירו פרטים
וניצור קשר בהקדם
צרו קשר
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
פתיחת שיחה
שוחחו עימנו
שלום לך,
כיצד נוכל לעזור?